söndag 15 november 2009

Helgen

Kanonhelg. Mypys fredag med familjen Esserius. Måste göras om snart. Lördagen var vi ute o promenerade och shoppade lite. När vi kom hem fick vi besök av en gammal kompis till Niklas, toktrevliga... de måste också göras om. Hoppas det iaf.

Idag ska det göras tackkort efter namngivningen. Förhoppningsvis kan vi lämna ut några av dem också. Å som det ser ut nu behöver jag fixa lite bloggdesign också för så här kan det ju inte se ut. Men kände för att ändra lite. Men ska jobba på det om jag hinner.

Nu in i kort och stämpel världen.

1 kommentar:

  1. Hej AnnaPanna!

    Tycker det vart snyggt jag! Om du har lust får du gärna göra om min blogg oxå. Om du vill, vill säga. Var ju inte så längesen du gjorde det. Men det e attans kul å få lite nytt stuk på den då & då. Tänkte du skulle få helt fria händer. Du bestämmer HELT själv hur min blogg ska se ut. Men bara om du har tid & lust.

    Kram Ida

    SvaraRadera