onsdag 25 november 2009

Elegi!

Har inte så mycket positivt att säga idag. Natten har varit kass. Är tokförkyld och har hostat upp bitar av lungorna hela natten trots hostmedicin. Nelis sov dock igenom allt hostande vilket var skönt. Han vaknade kl 6 o ville ha mat... tog jättelångtid innan min hjärna fattade vad det var som lät... så trött va jag. Gav honom mat o snäll som han var somnade han om fort efteråt. Vaknade igen vid 7.30 och tyckte att det var dags att gå upp. Lyckades fördröja denna process till kl 10 ungefär.

Saknar mannen massa. Men så är det väl alltid när man är lite sjuk att man saknar lite mer för att man vill att nån ska pyssla om en. Förhoppningsvis så kommer Maria o leker lite med lillsorken imon efter vi har varit på Gekås, för då lär jag inte ha nån kraft kvar i kroppen.
Å just för att man ska åka dit vill man gå o sova tidigt ikväll. Ska ju ändå stå redo på parkeringen kl 6 imon på mörra (inte min tid alls). Så trots att jag är toktrött nu kan jag inte passa på o sova när sorken sover för då kommer jag vara vaken halva natten. Skitans.

Får bli en soffdag och göra inget vettigt alls.

1 kommentar:

  1. Du får krya på dig!! Kan det vara sprutan kanske som är boven?

    Gjorde du nån header sen? ; )

    Kram.

    SvaraRadera