tisdag 24 november 2009

Ingen knorr... men matkrig!


Fick min spruta igår. Armen har inte ramlat av och jag har inte fått nån knorr. Ser ut som jag kommer överleva detta med. Gick hur smidigt som helst på VåC. Tror inte jag var där mer än max 15 min och då va det ändå minst 20 personer framför mig i kön. Duktiga dem. De va dock lite smått stressade. Bad att få sprutan i vänster arm, ifall det skulle värka så mycket som alla har sagt, lättare att ta hand om Nelis då. Ändå försökte hon stoppa sprutan i min högra arm... va tvungen att påminna henne. Bra skit... inte!


Idag började vi dagen med matkrig. *hehe* Nelis fick för sig att det var helt ok att äta gröt och ha händerna i munnen samtidigt. Det gillade inte mamman. Så vi fajtade och kladdade överallt. Men det gör inget... går ju lätt att torka upp.


Nelis har fått post idag. En avi från posten. Så vår nyfikenhet måste ta sig till Maxi sen när han vaknar för att se vad det kan va för kul. Misstänker att det är namngivningspresent från Vårdhemmet laxen... men är inte riktigt säker. *hoppas hoppas*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar