fredag 20 november 2009

Trött blogg?

Ojoj taskig uppdatering på den här bloggen. Men vad finns att skriva? Har det hänt nått?

Mamma har varit här, Nelis fastis har varit här, jag har varit på besök ute hos en av föräldragruppsmammorna...

... och igår sysselsatte vi oss (jag o bror) med att göra årets julkort. Kommer bli kanon. Kan dock inte visa det än... då avslöjar jag ju allt. Efter en hel dag med fotande och redigerande så tog vi våra trötta rumpor ned till "stad i ljus". Det var ingen nödvändig resa kan jag lova. Va inte speciellt kul. Trodde det skulle va många stora ljusarangemang. Men nepp, några stycken bara och inte speciellt fina heller. Trist. Blev en fika på rådhuset istället och sen hemgång och slapp i soffan.

Idag blir det sista babysimmet. Har gått sjukt fort. Fattar inte att vi reda avverkat 8 veckor.
Innan och efter simmet blir det städning, en tur till tippen, en tur till kss och en till maxi för inhandlande av lite fredagsmys.

Så nu står det städning på schemat... o här sitter jag. Brukar va så när jag ska städa. Men sorken sover o mannen har inte kommit hem än så det är bäst jag sätter igång så det hinner bli lite rent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar