onsdag 4 november 2009

Namngivning

Igår var vi på återträff på MVC med folket från föräldragruppen, både hanar o honor. Va trevligt. Våran sorka hade dock inget behov av att va trevlig så han somnade på vägen dit och sov igenom hela besöket. Men hoppas att han får fler chanser att träffa kompisarna. Vi som var vakna hade iaf trevligt.

Namngivningen närmar sig med stormsteg. Bara 3 dagar kvar och massa att göra. Problemet är dock att alla grejer är sånt som ska göras i sista stund... så man kan inte få bort nån stress. Dock har Nelisens paket kommit på posten idag vilket gör mig glad, då slipper jag stå paketlös på lördag( och det kan jag faktiskt slå in redan nu, nått att pricka av på "att göra" listan). Sen ska det köpas grejer till tårtorna, å till kaffet, blommor, dekorationer till tårtorna ska fixas, tårtorna ska fixas, lokalen ska ställas i ordning(fredag kväll), tal ska pluggas in i hjärnan, folk ska samordnas, tårtkartonger ska köpas, beställda blommor ska hämtas, kläder ska strykas, väska ska packas, alla pryttlar som ska med ska packas, alla andra som ska ha med pryttlar ska påminnas om att ta med pryttlar... Gahhh är säkert massa mer. Men det löser sig. Skiter sig allt så får vi ju iaf en trevlig dag med mycket vänner och familj. Det är inte dumt det heller.

Nu måste jag fortsätta kolla igenom allt som ska göras så jag inte glömmer nått. Gäller att passa på när sorken sover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar