måndag 23 november 2009

Veckan som kommer...

... ser ut som följande.

Idag (måndag) hoppas jag på att få min grisspruta. Ska ta mig till VåC, bror ska ta Nelisen, vill inte ha honom bland alla sjuklingar. Sen ska jag hem och vänta in mannen som slutar 16. Så ska jag intensivleka med honom för sen syns vi inte förens sent torsdag eller fredag em.

Tisdag blir det inte massa. Mannen åker på fejkkrig och jag blir hemma. Emma och Alde kommer och tillbringar kvällen med mig. Står tjejmys på schemat och kanske lite shoppingplanering.

Onsdagen är fruktansvärt tom än så länge... =(

Torsdag blir det in i shopping dimman. Jag, Emma, Nelis och Alde åker till Gekås och gör Ullared osäkert. Männen är massa oroliga att vi ska shoppa upp alla deras pengar... men mest är de avundsjuka för att de inte får följa med. Sen på kvällen kanske mannen kommer hem från fejkkriget innan jag har somnat.

Fredag slutar mannen vid lunch... o va jag ska kramas. Sen ska vi köpa julklapp till Nelis. På kvällen ska jag på bio "Luftslottet som sprängdes" med mor, far och bror.

Sen är det helg. Weii. Längtar redan.

Hoppas att svinissprutan inte ger mig massa biverkningar. Då är min vecka körd. Har hört så mycket om folk som blivit toksjuka (dock känner jag även många som inte känt av den alls). Hanen ska iaf kolla hur vi kan lösa det ifall jag blir sjuk. Nelis kanske kan följa med honom ut o kriga =P. Nee tror inte det. Nej som sagt hoppas att jag kommer från VåC utan symtom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar