tisdag 10 november 2009

Ho ho ho!

Igår kom tomten till oss. Han sa att vu hade varit sååå snälla och ätit vår spenat så vi fick en tidig julklapp. En tvättmiaskin! Har aldrig tidigare längtat efter att få tvätta. Det var en konstig upplevelse. Men kunde inte för vi hade inte rätt kopplingar och så. Men idag är det fixat... så nu jäklar ska här tvättas... insåg dock ganska fort att jag kan max tvätta en maskin om dagen. Tvättar jag mer så har jag ingenstans att hänga det tyvärr. Men är verkligen hur glad som helst att vi äntligen har en. Nu slipper jag ta med mig sorken ned i tvättstugan varje gång det behöver tvättas och Niklas inte är hemma. Så underbart skönt.

Tackar tomten allra mjukast... och Niklas farmor o farfar som tipsade tomten massa tack till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar