torsdag 27 augusti 2009

Vill slå och sparka på nått!

Faan och hans moster... min dag blir inte bättre. Va på babyproffsen för att lämna en icke fungerande amningspump... Har redan köpt en ny så ville bara ha manetas eller tillgodo... men icke... De testade pumpen i affären och precis som jag redan sagt till dem så är den sönder. De får en ny av företaget som gjort den.... eller rättare sagt jag får en ny. Men jag vill inte ha nån ny. Jag vill ha mina pengar... men nej nej. Hormonen satte naturligtvis in precis när man inte saknar dem och Anna lipade som en gris hela vägen hem från babyproffsen.

Så nu står jag med två pumpar... inga pengar... ingen bil och hormon upp över öronen. Önskar att man kunde kräva ned sig i sängen igen tills livet blev lite bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar