måndag 17 augusti 2009

Skenhelig

Läste en lapp om rim o ramsa stunder när jag var på BVC i tisdags. Funderade på om man skulle anmäla mig och sorken, då det inte blir så mycket sjungande på hemma plan. Alltid bra att lära sig lite nya ramsor o grejs. Även kul att träffa andra barn o föräldrar. Jisses där kom det där ordet igen... föräldrar... läskigt och vuxet.

Grejen är bara den att det är frällsis som håller i hela skiten. Å jag är så långt i från en frällsis som man kan bli. Är för visso döpt, men det fick jag ju inte välja själv. Är inte konfimerad eller med i svenska kyrkan över huvudtaget. Ska jag då gå o va skenhelig på frällsis? Tror iof inte de sjunger massa ramsor om Gud som klätrar upp för trån o spolar bort regn... men dock.

Ehh ska nog ringa o kolla om det finns platser kvar. Kan väl inte va så svårt att va skenhelig nån gång i veckan.

/ Annanas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar