lördag 22 augusti 2009

Lördag mitt i veckan!

...och då menar jag inte den bra varianten av lillördag på en onsdag. Utan den jobbiga ensamma sorten som innebär att Niklas har helgtjänst vilket gör att han idag då bara har kommit till halva veckan... Halva tiden av de dagar han ska gå i skolan innan han är ledig. *suck*

Ja jag är en bitter f***a. Men ibland tror jag att man får va det. Får man inte det så tänker jag va det ändå. Men snart tror jag det är dags för mig att ta tag i livet och börja leva själv. Är lite min grej att leva genom andra. Men ska verkligen jobba på det och lära mig att leva själv. Ska starta med att sluta va sån bitter f***a.

Så nu kör vi igång... en super glad dag helt ensam och den ska va kanonkul ändå. (känns redan motigt). *tänk positivt*

/ Annanas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar