torsdag 6 augusti 2009

HjärnKoll!

Så jäkla underbart.

Jag går upp varje morgon ca kl 6 för att pumpa. Nej inte pumpa muskler, inte pumpa vatten... pumpa boobs för att inte sprängas. Detta använder vi sedan till natten efter så sorken kan äta på flaska, så både jag o Niklas kan gå upp. Det som då blir över efter natten fryser vi sedan in så man kan ha kvar det om det skulle behövas vid senare tillfälle. O ja det går att frysa bröst mjölk... hela 6 månader. Värsta partytricket att ha små frysta kuber med bröstmjölk istället för vatten... eller inte.

Iaf som vanligt gick jag upp i morse. Känner mig inte alls trött utan tvärtom väldigt pigg och klar i huvudet. Pumpar, läser tidningen, ställer in mjölken i kylen. Ska sedan ta ut den gamla o frysa den... tar då ut den nya o fryser den. Grattis Anna... riktigt pigg va du. Än bättre att jag inte inser mitt fel förens nu när jag gick upp och tänkte att jag inte har fryst in mjölken utan skulle göra det igen. Så denna gång fick jag frysa den gamla. Men nu finns det ju ingen mjölk i kylen till nästa natt. Jaja... kan ju inte kräva att hjärnan ska funka alla dagar.

Känns ändå lite läskigt att man tror sig ha sån koll och är pigg...men NÄÄÄÄÄ!

/ Annanas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar