måndag 3 augusti 2009

Sengångare

Här sitter man... trött som en sengångare (tror de är trötta, om inte anat ser de jäkligt trötta ut). Har faktiskt sovit hela natten i natt. Kanske därför jag är trött... inte van vid det. Sorken somnade 23:30 och vaknade först 06:30, riktigt duktig. Så får han gärna göra i helgen också för då är vi själva vilket innebär att jag måste gå upp alla gånger han vaknar.

Har varit en sväng på stan idag. Men som vanligt är det inget väder att hurra för så efter lite shopping av sorkkläder blev det soffan o här sitter man. Vad to do? Vad to do? Sova sova kanske... men kan ju slå vad om att om jag lägger mig för att vila så kommer sorken vakna. Min vanliga tur.

Händer ju inte massa just nu. Men ikväll ska vi till Hjo o grilla... hehe inne antar jag om det ska kissa så här ute. Kan iaf va bra om man är pigg när man är borta, känns lite osocialt att sova när man är gäst.

Gahhh sovaaaaaa! Nee tar en chansning och lägger mig lite. Håller tummarna för att sorken iaf sover lite... FFFFFFAAAAAAAAAAANNNNNNNN !! Nu vaknade han. Säger ju det... ingen tur har man. Dags att langa ut matapparaten framför honom.


/ Annanas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar