torsdag 20 augusti 2009

Tebax från de döda

Nu börjar hjärnan sitta på sin rätta plats igen. Snoret attackerade mig som hejsan i tisdags o efter besöket på neonatalen så var febern ett faktum. Skit enligt mig som planerat en dag på stan. Men det fick bli sängen.

På neo tog de iaf lite blodprover. Kom fram till att de inte vill ha snor i mjölken så jag får vänta med donerandet tills jag är frisk. Fick iaf med mig en pump hem och massa små söta flaskor som jag ska frysa mjölk i till de små bebisarna.

Måste säga att det känns väldigt bra i hjärtat att göra detta. Känns skönt att verkligen kunna hjälpa till plus att jag får betalt. Men jag trodde att betalningen skulle spela större roll men det kännsi inte så nu när man tänker på de små sorkarna som ligger på neo i sina kuvöser. Det gör mig glad att just jag har möjligheten att hjälpa dem lite.

Så nu väntar jag bara på snorfria tider, sen ska här pumpas.


/ Annanas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar