måndag 19 oktober 2009

Trötter med lååång "to-do" lista!

Idag har sorken haft feber. Inte kul alls... men som tur är blev det bättre framåt eftermiddagen. Nu ska han äta o sen sova och är hur tokledsen som helst. Men det kanske har med lite förkylning att göra... inte lätt att äta när man är rosslig och supertrött. Vill inte att han ska bli sjuk. Känner mig inte helt kry heller, men vill inte va sjuk heller. Än värre om vi ska va sjuka båda två samtidigt. Håller tummarna för att vi ska slippa.

I övrigt har dagen spenderats till saker som måste göras. Har rensat ur min garderob, rensat ut Cornelis byrå.. jisses vad kläder han gör av med. Nästa vecka är hanen hemma, vi har gjort en hel lista med saker som ska göras under den veckan. Garderoben o byrån var två av sakerna på den listan... tänkte att ju mer jag hinner med denna veckan, desto mer tid får vi över till varandra och kanske nån rolig utflyckt eller nått. Så denna veckan ska det pysslas... allt för att få stryka saker på listan. Bara jag håller mig på fötterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar