fredag 16 oktober 2009

Drömma kan man ju...

Vaknade och såg snöö. Vet inte om det var nån lycka... men behövde inte fundera på det speciellt länge... för nu regnar det.Å det kan jag lova att det är ingen lycka. Jädra skitväder. Har suttit i soffan hela förmiddagen och sysselsatt mig med en ökande skada hos folk... Jag har spanat hus. Inte för att vi ska flytta... men drömma kan man ju alltid. Jisses vad jag drömmer... önskar att jag fick gå på husvisningar och välja ett hus helt utifrån vad jag vill ha...utan att titta på prislappen... men det lär ju aldrig hända. Så här sitter man... spanar på de dyra fina nyrenoverade husen, för att sedan stänga ned sidan, sucka lite och återgå till verkligheten.

Idag blir det babysim. Det ska dykas. Har övat hela veckan på att få vatten i ansiktet, än så länge har det gått jättebra. Inte så jättepoppis men det går. Så dyka ska nog funka det med.

Sen blir det fredagsmys. Inget jävla pluggande för mannen. Tentan är idag. Så ikväll blir det till att stänga av telefonerna, låsa dörren och bara vara hemma, bara vi. Mys mys mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar