onsdag 29 juli 2009

Skitfötter!

Cornelis han tränar på i sitt gym. En annan tänkte också vara lite duktig... men bara lite. Inte gå till gymmet eller så. Men iaf promenera varje dag. Vill ju ändå fortsätta och bli av med några kilon till när det har börjat så bra. Men vad får man för det. Jo BLÅSOR! Hemska onda jäkla blåsor under fötterna. Visst kanske inte hade världens bästa promenadskor... o nee när jag insåg det kanske jag inte bytte till världens bästa promenadskor utan till flipflop. Men iaf tycker jag att det är jäkligt orättvist när man äntligen försöker vara lite duktig och faktiskt tycker det är kul att gå lite. Nu våndas jag bara jag måste gå inom lägenheten.

Imon lovar jag (tror jag) att ta på mig riktiga promenadskor när dagen promenad ska genomföras.

Nu blir det sängen... den är efterlängtad... o trots det så sitter man här och grejar. Så gå o lägg mig nu för &)%#%?=.

Jaja, ska bara...!

/ Annanas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar