lördag 18 juli 2009

Igår... Idag...

Igår var det riktigt fint väder. Men det gick ju över... blir inte ens förvånad. Vi passade iaf på att åka ned till stan o äta en glass. Köpte en kalender så jag vet vad som ska hända i mitt liv... det vill säga inte mycket utöver ammande och pyssel med sorken. Men mannen rör ju på sig så kan va bra att skriva upp när han är hemma o inte hemma så jag vet när jag är själv.. eller när jag ska ladda för att åka till mor min.

Efter stan blev det maxi och handlande... när vi stod där bland hyllorna bestämdes det att vi skulle grilla. De utvalda som äger en grill som vi kunde snylta på blev mina päron. Så tog med lille bror o åkte till Lidköping. Satt ute på altanen och grillade. Kanonmysigt. Skulle verkligen kunna tänka mig att bo i det huset. Skulle passa oss perfekt. Fast det skulle gärna få ligga i Skövde då. Men det är många år kvar tills vi får hus. Men drömma kan man.

Det är iaf kul att ha päronen närmare. Fast jag tror inte de fattat att vi kommer klampa på oftare än de tänkt sig. *Hehe* det får de leva med. Synd bara att det ska va så jäkla långt. Tycker att det åtminstone kunde ligga åt samma håll som svärisarna bor åt... då kunde man ta alla på en gång. Men nu måste man välja vem man ska åka till. Å låååångt känns det. Synd att bensinen är svindyr.

Idag ska det regna igen... samma imon. Så det blir innedag. Kanske ska lyxa till det med en hyrfilm. Sen ska vi städa, tvätta och Niklas ska plugga regler så att han klarar provet i höst. Sorken ska nog bara äta och jäsa... om man ändå fick göra det.

/ Annanas

1 kommentar:

  1. Kul att ni gillar vårt lilla hus. Ni är så väkomna!
    Vi kommer också att våldgästa er när vi bott in oss lite.

    SvaraRadera